.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعیت کرونا در آمل همچنان قرمز است
رئیس اداره بهداشت و درمان آمل گفت:وضعیت کرونا در این شهرستان همچنان قرمز است.

به گزارش شمال نیوز، فرامرز اکبری رئیس اداره بهداشت و درمان آمل با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان، گفت: ۹۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های این شهرستان بستری هستند که از تمامی رده‌های سنی از کودک، زنان باردار تا میانسال را شامل می‌شود.

 

او با بیان اینکه تنها سلاح برای مبارزه با ویروس کرونا رعایت اصول بهداشتی است، افزود: احساس اطمینان کاذبی در افراد به وجود آمده که باعث توسعه و پیشرفت این بیماری می‌شود، در حالی که خطر در بیخ گوش بوده و ابتلای مجدد افراد به کرونا وجود دارد.

 

اکبری گفت: از خانواده‌ها می‌خواهیم با پایان ماه صفر جشن‌های تولد و مراسمات مختلف را برگزار نکنند؛ چرا که وجود تجمعات بصورت دسته جمعی خطر شیوع کرونا را افزایش می‌دهد.

 

او درباره وضعیت واکسن آنفولانزا، افزود: برای گروه‌های خاص از جمله بیماران تالاسمی، هیموفیلی، سرطانی دریافت واکسن اطلاع رسانی شده، اما هنوز برای افراد مسن در شهر توزیع نشده است.

 

رئیس اداره بهداشت و درمان آمل با توجه به شروع فصل پاییز و سرما، گفت:اگر بتوانیم اصول سه گانه را رعایت کنیم، شستن دست ها، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی می‌توانیم انفولانزا و سرما خوردگی را نیز کاهش دهیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.205 seconds.